Οι μετανάστες στην Ευρώπη σήμερα ανέρχονται κατά μέσο όρο σε 4-5% του συνολικού πληθυσμού. Στην Ελλάδα, με ρεαλιστικές εκτιμήσεις, οι μετανάστες και παράνομοι μετανάστες, υπολογίζονται σε 17-20% αντίστοιχα. Από το σύνολο των 11 περίπου εκ. κατοίκων στη χώρα μας, υπολογίζεται ότι 1,8 εκ. άτομα έχουν γεννηθεί στο εξωτερικό.Τα τελευταία 5-10 χρόνια, εισέρχονται από τα σύνορα και παράλια με την Τουρκία, περίπου 200.000 παράνομοι μετανάστες το χρόνο. Σε δέκα χρόνια, με αυτό το ρυθμό εισροής, οι νεοαφιχθέντες θα ανέρχονται σε 2.000.000. Αν συνεκτιμηθεί η πληθωρική υπεργενητικότητά τους και προστεθούν οι εδώ μετανάστες, το 2023 θα ανέρχονται περίπου σε 4-5 εκ. άτομα Πρόκειται κυρίως για νεαρούς μουσουλμάνους με ιδιαίτερα υψηλή γεννητικότητα, έναντι 9 εκ. Ελληνογενών, μεγάλης μέσης ηλικίας, με έντονη υπογεννητικότητα και πληθυσμιακή κατάρρευση. Ο μουσουλμανικός πληθυσμός αυτού του μεγέθους, θα έχει τέτοια δυναμική που θα είναι αδύνατο να αποτραπεί πλέον η περαιτέρω διεύρυνσή του. Μια τέτοια ολέθρια ανατροπή της εθνολογικής ταυτότητας της χώρας, αποτελεί το μεγαλύτερο κίνδυνο για την υπόστασή της στο μέλλον. Η Ελλάδα, ύστερα από 3.000 χρόνια ζωής κινδυνεύει να εξαφανιστεί και να μετατραπεί από χώρα σε χώρο, όπως ίσως σχεδιάζεται από διεθνή κέντρα και ευλογούν με τη στάση τους οι εδώ εθνομηδενιστές.
Η επιλεκτικές πολιτικές μετανάστευσης στις ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία.
Στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Αυστραλία, χώρες που γεννήθηκαν και αναπτύχθηκαν μέσα από την έλευση μεταναστών, διατηρήθηκε η κοινωνική και πολιτική ισορροπία με την υπεροχή του αγγλοσαξονικού στοιχείου, μέσα από την ελεγχόμενη εισροή μεταναστών από διάφορες χώρες. Επιτρεπόταν η υποδοχή μόνο συγκεκριμένου αριθμού τους από την Πολωνία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ελλάδα κτλ. Η παράνομη μετανάστευση, δηλ. η λαθρομετανάστευση, ήταν και είναι αυστηρά ελεγχόμενη, με βασική κύρωση την επαναπροώθηση στις χώρες καταγωγής τους. Βέβαια, πάντοτε υπήρχαν και υπάρχουν αρκετοί, ιδιαίτερα Ισπανόφωνοι, οι οποίοι διαφεύγουν και παραμένουν τελικά στη χώρα, αλλά η κατάσταση διατηρείται υπό έλεγχο, με δεδομένη και τη μεγάλη πληθυσμιακή υπεροχή των βασικών εθνολογικών ομάδων. Παράλληλα, λειτουργούν εκτεταμένα προγράμματα κοινωνικής ενσωμάτωσης. Η πολυπολιτισμική ή διαπολιτισμική κοινωνία που προωθείται στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης της υφηλίου, λειτουργεί αρμονικά προς όφελος των ΗΠΑ, όπου διατηρείται η αρχική εθνολογική ταυτότητα των Αγγλοσαξώνων. Στην περιφέρεια της γης, τα πράγματα, όταν εξελίσσονται διαφορετικά, οδηγούν στην εξαφάνιση των εθνών-κρατών, όπως έχει συμβεί με πολλά παρόμοια ιστορικά παραδείγματα.
Επιλεκτική μεταναστευτική πολιτική
Το πρώτο μεγάλο κύμα μεταναστών που δέχτηκε η χώρα μας στη δεκαετία του 1990 από την Αλβανία, την Πολωνία, τη Γεωργία και γενικότερα από τις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ, ενσωματώθηκε ή ενσωματώνεται σταδιακά στην ελληνική κοινωνία. Τα τελευταία 8-10 χρόνια, αντιμετωπίζουμε τη μαζική εισβολή μουσουλμάνων λαθρομεταναστών από την Αφρική και την Ασία που προωθούνται με την ανοχή και τη συμμετοχή του επίσημου τουρκικού κράτους. Σε αντίθεση με την προηγούμενη περίπτωση, οι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες, λόγω ισχυρής πολιτισμικής και θρησκευτικής διαφορετικότητας, είναι απίθανο ή και αδύνατο να ενσωματωθούν στην ελληνική κοινωνία, γεγονός που αποδεικνύεται από όλα τα αντίστοιχα διεθνή παραδείγματα. Εφ’ όσον συνεχιστεί η σημερινή ανεξέλεγκτη μαζική εισροή τους, η τεράστια αριθμητική οντότητα και κινητικότητα θα οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες εκρηκτικές καταστάσεις. Είναι γνωστά παρόμοια φαινόμενα διεθνώς όπως και πολλά ιστορικά προηγούμενα (Βοσνία, Μαυροβούνιο, βόρεια Κύπρος, Λίβανος, Αίγυπτος, Σουδάν, Νιγηρία, κλπ). Η μαζική εισβολή μη ενσωματώσιμων μουσουλμάνων λαθρομεταναστών, η καλπάζουσα υπογεννητικότητα της Ελληνίδας μητέρας, σε συνδυασμό με τη μαζική έξοδο νέων Ελλήνων στα απόνερα της σημερινής οικονομικής κρίσης, οδηγεί στη ριζική ανατροπή της εθνολογικής σύνθεσης της χώρας, με προοπτική την πλήρη εξαφάνιση του ελληνισμού στα επόμενα πενήντα χρόνια. Μια τέτοια ορατή προοπτική, αποτελεί το μεγαλύτερο κίνδυνο για την πατρίδα μας. Για την ανατροπή του, εκτός των άλλων που αναλύονται πιο κάτω, αυτό συνεπάγεται την επιλεκτική υποδοχή μόνο αφομοιώσιμων μεταναστών, την άρνηση εισδοχής μουσουλμάνων και τη λήψη μέτρων για την αποτελεσματική ενίσχυση της γεννητικότητας της Ελληνίδας μητέρας, με πρώτο τη χορήγηση ιδιαίτερα γενναίου επιδόματος στο τρίτο παιδί σε ελληνογενείς οικογένειες μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος.
Παράνομοι μετανάστες, πρόσφυγες και ρατσισμός
Θα ήταν τουλάχιστον απλοϊκό να θεωρηθεί ότι η παράθεση των παραπάνω θέσεων και στοιχείων συνδέεται με ρατσιστικού τύπου αντιλήψεις. Αντίθετα, η αγνόησή τους, εμπεριέχει υπόνοιες αφέλειας, αδιαφορίας, φόβου, ή συνειδητής υπονόμευσης της μελλοντικής συνοχής και υπόστασης της χώρας. Την οποία ορισμένοι συνειδητά ή ασυνείδητα, θέλουν να τη μετατρέψουν από χώρα σε χώρο. Το επιχείρημα ότι οι λαθρομετανάστες, ή «αντικανονικοί» μετανάστες, όπως τους αποκαλούν ορισμένοι αυτοαποκαλούμενοι αριστεροί, είναι πολιτικοί πρόσφυγες που οφείλει η χώρα μας να περιθάλψει είναι τουλάχιστον φαιδρό. Η Ελλάδα σε αναλογία με το μέγεθος του πληθυσμού της οφείλει να ενεργήσει προς αυτή την κατεύθυνση, με την προϋπόθεση ότι θα προσφέρει καταφύγιο σε πραγματικούς και όχι σε δήθεν πολιτικούς πρόσφυγες. Φυσικά, μια χώρα 11 εκ. κατοίκων, δεν μπορεί να περιθάλψει το 1 δις των πολιτών διεθνλώς που σύμφωνα με τον ΟΗΕ, ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας και αναζητούν μια θέση στη ζωή μέσα από τη μετανάστευση. Αν συνεχιστεί η ανεξέλεγκτη μαζική εισβολή στη μικρή μας χώρα, στο ορατό μέλλον οι λαθρομετανάστες θα έχουν ισοσκελίσει ή και υπερβεί αριθμητικά τον ελληνογενή πληθυσμό, ο οποίος παραμένει στάσιμος ή και συρρικνούμενος, λόγω της μεγάλης υπογενητικότητας της Ελληνίδας μητέρας. Χωρίς να αμφισβητείται η οικονομική συμβολή των μεταναστών, δεν μπορεί να εφησυχάζουμε μπροστά στη διαφαινόμενη αλλοίωση της εθνολογικής και κοινωνικής συνοχής της χώρας και των διαγραφόμενων φυλετικών συγκρούσεων, με δεδομένο τον τεράστιο αριθμό και την αδυναμία κοινωνικής ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών. Εκτός και αν δεχτούμε τη μετατροπή μιας ομοιογενούς εθνολογικά κοινωνίας σε πολυπολιτισμικό μόρφωμα, με ισχυρές αιματηρές συγκρούσεις, που αποτελούν συχνό φαινόμενο σε παρόμοιες καταστάσεις διεθνώς.
Η παγκόσμια φτώχεια δε αντιμετωπίζεται με την ιδιωτική φιλανθρωπία
Μπροστά στη χιονοστιβάδα του προβλήματος, στη χώρα μας, τα τελευταία χρόνια επικρατούσε μια γενικότερη απραξία, αμηχανία, φοβία ή και απλοϊκή μονοδιάστατη προσέγγιση. Αν και το κλίμα έχει αντιστραφεί αρκετά τελευταία, όσοι συνήθιζαν να προβληματίζονται με επιχειρήματα όπως αυτά που παρατίθενται εδώ, χαρακτηρίζονται συχνά ως ρατσιστές από μια μερίδα απληροφόρητων ή ψευτοπροοδευτικών που συνηθίζει να βάζει ταμπέλες σε φορείς απόψεων και όχι στις απόψεις αυτές καθ’ αυτές. Αβαθείς ή και δημοσιογράφοι, αναλίσκονταν σε παιδικού τύπου αναλύσεις για τους «καημένους τους μετανάστες που το καλοκαίρι στο κέντρο υποδοχής στη Σάμο, κόπηκε το ηλεκτρικό ρεύμα και χωρίς το air condition, η ζέστη ήταν αφόρητη !». Όταν συμβεί κάποιο ατύχημα σε λαθρομετανάστη, φταίνε οι «κακοί» αστυνομικοί, κλπ. Και την ίδια ώρα οι αστυνομικοί καταγγέλλονται ότι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά της. ( Ο γράφων έχει υποστηρίξει παρόμοιες απόψεις με το δικαίωμα ενός ανθρώπου που στα νιάτα του έχει βασανιστεί βαρύτατα από χουντικούς αστυνομικούς). Μια μερίδα ακτιβιστών από το χώρο της πολυπολυτισμικής ή εθνομηδενιστικής αριστεράς, προσεγγίζει το πρόβλημα μονόπλευρα. Ενδιαφέρεται περισσότερο για τους παράνομους μετανάστες παρά για τους γηγενείς. Ορισμένοι μπουρδουκλωμένοι αριστεροί, φτάνουν στο αφελές συμπέρασμα ότι για όλα φταίει ο ιμπεριαλισμός ! Παραβλέπουν ότι, το μεγαλύτερο θύμα του ιμπεριαλισμού στην προκειμένη περίπτωση, σκόπιμα ή μη, είναι η χώρα μας. Προφανώς λησμονούν ότι δε συνιστά Μαρξιστική, αριστερή ή προοδευτική αντίληψη η άποψη ότι, το πρόβλημα της φτώχειας μπορεί να λυθεί μεμονωμένα με φιλανθρωπικού τύπου ενέργειες και μάλιστα από μια κουκίδα στον παγκόσμιο χάρτη όπως η Ελλάδα. Η οποία μάλιστα έχει πληγεί βαρύτατατα από την οικονομική κρίση και αδυνατεί να θρέψει τα δικά της παιδιά.
Η πολυνομία και η χαλαρότητα της ελληνικής νομοθεσίας και η πραγματικότητα
Μέχρι πρόσφατα στη χώρα μας, ίσχυαν αυστηρότατοι νόμοι για τη μετανάστευση που δεν ετηρούντο. Ενώ τώρα, υπάρχουν πιο ελαστικοί αλλά πολυπλοκότατοι νόμοι που επίσης δεν τηρούνται. Σε ορισμένα σημεία της, η νομοθεσία και η δικαστική πρακτική είναι τόσο ελαστικές που μοιάζουν να υποβοηθούν τη διακίνηση του «εμπορεύματος». Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον, το αδίκημα της παράνομης διακίνησης λαθρομεταναστών τιμωρείται ως πλημμέλημα! Ιδιοκτήτες πολυκατοικιών νοίκιαζαν ή νοικιάζουν σε δήθεν συλλόγους μεταναστών ολόκληρα κτίρια για τη λειτουργία δήθεν εντευκτηρίων, όπου στεγάζονται-στοιβάζονται εκατοντάδες λαθρομετανάστες, με στοιχειώδεις ή ανύπαρκτες υποδομές ασφάλειας και υγιεινής. Μέσα στους χώρους αυτούς, λειτουργούν παράνομα εστιατόρια όπου οι στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής αποτελούν αστειότητα. Οι φωταγωγοί, οι ταράτσες, οι βοηθητικοί και οι περιβάλλοντες χώροι έχουν μεταβληθεί σε σκουπιδότοπους και τα μπαλκόνια σε πλυντήρια και στεγνωτήρια ρούχων και εσώρουχων, καθώς και σε κοινά αφοδευτήρια. Επιθεωρητές υγιεινής της Νομαρχίας Αθηνών που παλαιότερα έκαναν ελέγχους, βρέθηκαν μπροστά σε απερίγραπτες καταστάσεις και ορισμένοι απ’ αυτούς μολύνθηκαν και κατέληξαν για νοσηλεία στο νοσοκομείο Ανδρέας Συγγρός. Οι λαθρομετανάστες δεν κινδυνεύουν από παρόμοια προβλήματα, αφού οι οργανισμοί τους έχουν αναπτύξει αντισώματα σε παρόμοιες συνθήκες υγιεινής και διαβίωσης, σε αντίθεση με τη δική μας ιδιοσυστασία.
Οι δουλέμποροι και το μαύρο χρήμα για τους λαθρομετανάστες
Από την όλη τραγική αυτή εικόνα, εκείνοι που επωφελούνται κυρίως, είναι οι δουλέμποροι -διακινητές των λαθρομεταναστών, οι έμποροι ναρκωτικών και πορνείας και οι διάφοροι συνεργάτες τους. Όπως και πολλοί ασυνείδητοι ιδιοκτήτες των πολυκατοικιών-γκέτο οι οποίοι χρεώνουν 5-7 Ευρώ την ημέρα ανά άτομο και στοιβάζοντας 200-300 λαθρομετανάστες εισπράττουν 30.000-50.000 Ευρώ το μήνα, χωρίς φυσικά να τα δηλώνουν στην Εφορία. Λόγω της ελαστικής νομοθεσίας, οι δουλέμποροι συλλαμβάνονται επανειλημμένα και αφήνονται ελεύθεροι για να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο τους. Στο κόλπο έχουν εισβάλλει και πολλές «θεάρεστες» Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, δικηγόροι, δικηγορίσκοι και δικολάβοι, που με το πρόσχημα της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, θησαυρίζουν εκπροσωπώντας και υποστηρίζοντας στα δικαστήρια τους δουλέμπορους και τους συνεργάτες τους. Κάποια στιγμή οργάνωσαν και επιτροπή δικηγόρων για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των μεταναστών ! Είναι πολλά τα λεφτά. Ο ετήσιος τσίρος των δουλεμπορικών κυκλωμάτων και της διακίνησης λαθρομεταναστών,υπολογίζεται σε πάνω από 2,5 δις ευρώ. Οι δουλέμποροι και οι επίορκοι συνεργάτες τους μέσα και έξω από το κράτος, αποτελούν το μείζονα ζήτημα, αφού δεν μπορεί να υπάρχουν λαθρομετανάστες χωρίς τους μεσάζοντες διακινητές τους. Όσο και αν έχουν πράγματι γίνει θετικά βήματα τελευταία στο θέμα της αστυνόμευσης του κέντρου της Αθήνας, τα κυκλώματα των δουλεμπόρων, που αποτελούν και το κλειδί του προβλήματος, δεν έχουν αντιμετωπιστεί ακόμη με τη δέουσα προσοχή και αποτελεσματικότητα.
Το γκέτο της Αθήνας και η βαριά εγκληματικότητα
Τα τελευταία χρόνια, η συντριπτική πλειοψηφία των λαθρομεταναστών κατευθύνονται και εγκαθίστανται συστηματικά στην Αθήνα και ειδικότερα στις κάτω από την Ομόνοια περιοχές., στον Άγιο Παντελεήμονα και στην Κυψέλη. Στις περιοχές αυτές, το 60-70% των κατοίκων είναι αλλοδαποί και κυρίως λαθρομετανάστες. Στο σύνολο του Δήμου Αθηναίων, υπολογίζεται ότι ποσοστό της τάξης του 30% είναι μετανάστες και λαθρομετανάστες, οι οποίοι αυξάνονται συνεχώς. Με την εξέλιξη αυτή, σε λίγα χρόνια οι ελληνογενείς της Αθήνας θα είναι μειοψηφία στην πόλη τους. Το κέντρο και η «βιτρίνα» της χώρας, έχει μεταβληθεί σε τριτοκοσμικού τύπου γκέτο αθλιότητας, διακίνησης ναρκωτικών, πορνείας, εγκληματικότητας, παραβατικής συμπεριφοράς μολυσματικών ασθενειών, κατατρομοκράτησης των «ιθαγενών» κατοίκων και επαγγελματιών της περιοχής οι οποίοι βρίσκονται σε απόγνωση και μετακομίζουν μαζικά σε άλλες περιοχές. Μεγάλα και μεσαία ξενοδοχεία και εστιατόρια του κέντρου έχουν κλείσει. Η βαριά εγκληματικότητα που έχει αυξηθεί κατακόρυφα, οφείλεται κατά κύριο λόγο σε παράνομους μετανάστες, οι οποίοι αντιμετωπίζονται ιδιαίτερα χαλαρά από την ελληνική νομοθεσία, με συνέπεια να αποστέλλονται μηνύματα εισροής του παγκόσμιου εγκλήματος στην αφύλακτη χώρα, όπου τα «ανθρώπινα δικαιώματα» των θυτών είναι ίσα ή ισχυρότερα από των θυμάτων. Γιατί όταν το θύμα εξομοιώνεται με το θύτη, τότε ο δεύτερος βγαίνει κερδισμένος.
Η ανεξέλεγκτη εισροή χιλιάδων λαθρομεταναστών στη χώρα μας δεν μπορεί να συνεχιστεί. Δεν είναι ανεκτό να μεταβάλλονται τα νησιά μας, η Αθήνα και ιδιαίτερα το ιστορικό της κέντρο σε τριτοκοσμικό γκέτο, με τη συνακόλουθη ανάπτυξη της εμπορίας ναρκωτικών, της πορνείας, του εγκλήματος, της υγειονομικής και πολεοδομικής απαξίας και νοσηρότητας. Κανένας δεν μπορεί να μένει αδιάφορος από το δράμα των μεταναστών, αλλά η λύση του προβλήματος δε βρίσκεται στη συσσώρευση τους σε άθλιες πολυκατοικίες στο κέντρο της χώρας, όπου μεταβάλλονται σε υποχείρια των κυκλωμάτων της ανομίας και του εγκλήματος και οδηγούνται σε μοιραία σύγκρουση με τους κατοίκους και επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι βρίσκονται στα πρόθυρα της εξέγερσης. Είναι υποχρέωσή της Πολιτείας και απαίτηση των κατοίκων του Λεκανοπεδίου και της χώρας, να βρεθεί άμεση λύση στο τεράστιο αυτό πολιτικό πρόβλημα με ανθρωπιά αλλά και ρεαλισμό.
Προτάσεις
Το πρόβλημα των λαθρομεταναστών, των οικονομικών μεταναστών και των πολιτικών προσφύγων, πρέπει να αποτελέσει πρώτιστο μέλημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην πράξη και όχι μόνο στις διακηρύξεις. Η Ε.Ε. οφείλει να καταστήσει σαφές στην Τουρκία ότι δεν μπορεί να είναι υποψήφια για ένταξη, όταν με την ανοχή ή και τη συμμετοχή του επίσημου κράτους, διοχετεύονται συστηματικά κατά χιλιάδες οι λαθρομετανάστες στη χώρα μας, όπου βρίσκονται και τα ανατολικά σύνορά της Ευρώπης. Η Τουρκία θα πρέπει να υποχρεωθεί να τιμήσει τις συμφωνίες που έχει υπογράψει για το ίδιο θέμα και να δεχτεί την επανεισδοχή και επαναπροώθηση, με την οικονομική αρωγή και της Ε.Ε., στις χώρες καταγωγής τους, τους λαθρομετανάστες που διακινούνται μέσα από το έδαφός της. Σε αντίθετη περίπτωση, θα απειληθεί με πάγωμα των διαδικασιών ένταξης, μαζί με συνακόλουθες άλλες κυρώσεις.
Η απαράδεκτη συνθήκη Δουβλίνο ΙΙ πρέπει να ανασυνταχθεί και οι χώρες της ΕΕ να αναλάβουν τον επιμερισμό των πολιτικών προσφύγων ανάλογα με τον πληθυσμό τους. Η Ελλάδα πρέπει να διεκδικήσει και να λάβει σημαντικά κονδύλια για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης.
Οι χώρες προέλευσης των λαθρομεταναστών στην Αφρική και στην Ασία, οφείλουν να υποχρεωθούν να δεχτούν πίσω τους ομοεθνείς τους, υπό την απειλή σοβαρών κυρώσεων, αλλά και μέριμνας για συναρτώμενη οικονομική βοήθεια από διεθνείς φορείς. Το όλο ζήτημα, αναγκαίο είναι να τεθεί σε επίπεδο αρχηγών κρατών, καθώς και σε όλα τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Ευρωκοινοβούλιο, κλπ.
Σκόπιμη είναι η δημιουργία ειδικού αστυνομικού σώματος δίωξης της παράνομης μετανάστευσης, το οποίο σε συνεργασία με την Interpol και τη Frontex -που ελέγχεται για κακοδιαχείριση στο παρελθόν- μπορούν να εντοπίσουν αποτελεσματικά και να εξοντώσουν το όλο κύκλωμα διακίνησης των λαθρομεταναστών. Για το σκοπό αυτό, απαιτείται κατάλληλη πολιτική βούληση σε υψηλό κυβερνητικό επίπεδο, καθώς και αντίστοιχα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Ε.Ε. οφείλει να διαθέσει σημαντικά κονδύλια για την αποτελεσματική φύλαξη των συνόρων και την αλλαγή φιλοσοφίας της ομάδας Frontex, η οποία στην ουσία, τουλάχιστον στο παρελθόν, απλώς υποδεχόταν και κατέγραφε τους λαθρομετανάστες. Οι ισχυρές δυνάμεις της Frontex που είναι σήμερα εγκατεστημένες και ενεργοποιούνται στο Ιόνιο απωθώντας τους λαθρομετανάστες που επιχειρούν να αποβιβαστούν στην Ιταλία, θα πρέπει να μεταφερθούν στο ανατολικό Αιγαίο, όπου βρίσκονται και τα σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και η έδρα της Fontex, θα πρέπει να μεταφερθεί από την Πολωνία στην ελλάδα η οποία δέχεται το 90% της εισβολής
Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα πολιτικής για τους μετανάστες, προτείνεται η θέσπιση επιλεκτικής υποδοχής αφομοιώσιμων στην εδώ κοινωνία οικονομικών μεταναστών και ευνοϊκότερη μεταχείριση ειδικότερα για πρόσφυγες από την Ουκρανία, τη Ρωσία, την Πολωνία, τη Γεωργία, την Αλβανία, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, τη Ρουμανία, τη Μολδαβία, την Αιθιοπία, την Αίγυπτο κλπ. οι οποίοι λόγω πολιτισμικών και θρησκευτικών παραδόσεων ή ανεξιθρησκίας, είναι ευκολότερα αφομοιώσιμοι στη χώρα μας, η οποία έχει ανάγκη πληθυσμιακής ανάταξης.
Προτεραιότητα για δικαίωμα παραμονής πρέπει να παρέχεται σε άτομα που κατέχουν χρήσιμες επαγγελματικές ειδικότητες, ή μέλη οικογενειών νόμιμων μεταναστών που διαβιούν ήδη στις χώρες υποδοχής, όπως ορίζει και το πρόσφατο σύμφωνο για τη μετανάστευση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι πραγματικοί πολιτικοί πρόσφυγες και όχι όσοι επικαλούνται πολιτικές διώξεις ενώ συχνά πρόκειται για κοινούς εγκληματίες, θα πρέπει να τύχουν ειδικής προστασίας και του δικαιώματος να μπορούν να προωθούνται και να ενσωματώνονται στην Ελλάδα και σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες, αναλογικά με το μέγεθος του πληθυσμού τους.
Ειδική πολιτική για την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας θα πρέπει να καταρτιστεί στα πλαίσια των αντίστοιχων διεθνών δεδομένων για νόμιμους μετανάστες που έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 10 χρόνια διαβίωσης και νόμιμης εργασίας στη χώρα μας, δεν έχουν καταδικαστική απόφαση σε βάρος τους,κατέχουν επαρκώς την ελληνική γλώσσα και είναι ενσωματώσιμοι στην ελληνική κοινωνία.
Οι αμέσως παραπάνω προτάσεις, συνεπάγονται την αναπροσαρμογής της πολιτικής μας με επίκεντρο την επιλεκτική υποδοχή μόνο αφομοιώσιμων μεταναστών, την άρνηση εισδοχής μουσουλμάνων και τη λήψη μέτρων για την αποτελεσματική ενίσχυση της γεννητικότητας της Ελληνίδας μητέρας, με πρώτο, τη χορήγηση ιδιαίτερα γενναίου επιδόματος στο τρίτο παιδί σε ελληνογενείς οικογένειες μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος.
Πρωταρχικής σημασίας είναι η ισχυρή αυστηροποίηση της νομοθεσίας και της δικαστικής πρακτικής για τους δουλέμπορους, τους διακινητές λαθρομεταναστών και των συνεργατών τους. Αυτό αποτελεί και το κύριο μέσο αντιμετώπισης του προβλήματος, αφού δεν μπορεί να υπάρξει λαθρομετανάστευση χωρίς τους διακινητές της.
Προτείνεται επίσης η επέκταση των κέντρων αξιοπρεπούς προσωρινής εγκατάστασης των λαθρομεταναστών σε χώρους μακριά από το κέντρο της Αθήνας και άλλων πόλεων, όπου αφού διαχωριστούν οι ελάχιστες περιπτώσεις πραγματικών πολιτικών προσφύγων, οι υπόλοιποι θα επαναπροωθηθούνται υποχρεωτικά στις χώρες προέλευσής τους. Η επαναπροώθηση μπορεί να γίνει με ειδικά ναυλωμένα αεροπλάνα, αφού υπάρξει σχετική συνεννόηση με τις συγκεκριμένες χώρες, οι οποίες κατά κανόνα έχουν υπογράψει διεθνείς συμβάσεις για το σκοπό αυτό.
Η ενοικίαση πολυκατοικιών για τη μαζική εγκατάσταση μεταναστών ειδικότερα στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας επιβάλλεται να απαγορευτεί άμεσα με νομοθετική ρύθμιση. Οι πολυκατοικίες-γκέτο που όπως έχει αποδειχθεί δεν πληρούν στοιχειώδεις κανόνες νομιμότητας, υγιεινής και ασφάλειας, θα πρέπει σφραγιστούν άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες και οι ιδιοκτήτες τους να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες του νόμου.
Παράλληλα με τα ως άνω μέτρα, αναγκαία είναι η άμεση απομάκρυνση του ΟΚΑΝΑ και η εγκατάστασή του σε νοσοκομείο, η καλύτερη αστυνόμευση της περιοχής και ειδικότερα η αποτελεσματική αντιμετώπιση της διακίνησης των ναρκωτικών και της πορνείας, η βελτίωση της καθαρότητας των δρόμων και των πλατιών και ιδιαίτερα ο έντονος φωτισμός της πλατείας Ομονοίας και όλων των παρακείμενων δρόμων, η επαναλειτουργία του προγράμματος σοβαρής οικονομικής ενίσχυσης για την αισθητική βελτίωση της πρόσοψης των κτισμάτων και η επέκταση του ιστορικού κέντρου στις περιοχές γύρω από την ιστορική πλατεία του κέντρου της χώρας.
Του Θ. Κατσανέβα
Η επιλεκτικές πολιτικές μετανάστευσης στις ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία.
Στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Αυστραλία, χώρες που γεννήθηκαν και αναπτύχθηκαν μέσα από την έλευση μεταναστών, διατηρήθηκε η κοινωνική και πολιτική ισορροπία με την υπεροχή του αγγλοσαξονικού στοιχείου, μέσα από την ελεγχόμενη εισροή μεταναστών από διάφορες χώρες. Επιτρεπόταν η υποδοχή μόνο συγκεκριμένου αριθμού τους από την Πολωνία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ελλάδα κτλ. Η παράνομη μετανάστευση, δηλ. η λαθρομετανάστευση, ήταν και είναι αυστηρά ελεγχόμενη, με βασική κύρωση την επαναπροώθηση στις χώρες καταγωγής τους. Βέβαια, πάντοτε υπήρχαν και υπάρχουν αρκετοί, ιδιαίτερα Ισπανόφωνοι, οι οποίοι διαφεύγουν και παραμένουν τελικά στη χώρα, αλλά η κατάσταση διατηρείται υπό έλεγχο, με δεδομένη και τη μεγάλη πληθυσμιακή υπεροχή των βασικών εθνολογικών ομάδων. Παράλληλα, λειτουργούν εκτεταμένα προγράμματα κοινωνικής ενσωμάτωσης. Η πολυπολιτισμική ή διαπολιτισμική κοινωνία που προωθείται στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης της υφηλίου, λειτουργεί αρμονικά προς όφελος των ΗΠΑ, όπου διατηρείται η αρχική εθνολογική ταυτότητα των Αγγλοσαξώνων. Στην περιφέρεια της γης, τα πράγματα, όταν εξελίσσονται διαφορετικά, οδηγούν στην εξαφάνιση των εθνών-κρατών, όπως έχει συμβεί με πολλά παρόμοια ιστορικά παραδείγματα.
Επιλεκτική μεταναστευτική πολιτική
Το πρώτο μεγάλο κύμα μεταναστών που δέχτηκε η χώρα μας στη δεκαετία του 1990 από την Αλβανία, την Πολωνία, τη Γεωργία και γενικότερα από τις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ, ενσωματώθηκε ή ενσωματώνεται σταδιακά στην ελληνική κοινωνία. Τα τελευταία 8-10 χρόνια, αντιμετωπίζουμε τη μαζική εισβολή μουσουλμάνων λαθρομεταναστών από την Αφρική και την Ασία που προωθούνται με την ανοχή και τη συμμετοχή του επίσημου τουρκικού κράτους. Σε αντίθεση με την προηγούμενη περίπτωση, οι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες, λόγω ισχυρής πολιτισμικής και θρησκευτικής διαφορετικότητας, είναι απίθανο ή και αδύνατο να ενσωματωθούν στην ελληνική κοινωνία, γεγονός που αποδεικνύεται από όλα τα αντίστοιχα διεθνή παραδείγματα. Εφ’ όσον συνεχιστεί η σημερινή ανεξέλεγκτη μαζική εισροή τους, η τεράστια αριθμητική οντότητα και κινητικότητα θα οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες εκρηκτικές καταστάσεις. Είναι γνωστά παρόμοια φαινόμενα διεθνώς όπως και πολλά ιστορικά προηγούμενα (Βοσνία, Μαυροβούνιο, βόρεια Κύπρος, Λίβανος, Αίγυπτος, Σουδάν, Νιγηρία, κλπ). Η μαζική εισβολή μη ενσωματώσιμων μουσουλμάνων λαθρομεταναστών, η καλπάζουσα υπογεννητικότητα της Ελληνίδας μητέρας, σε συνδυασμό με τη μαζική έξοδο νέων Ελλήνων στα απόνερα της σημερινής οικονομικής κρίσης, οδηγεί στη ριζική ανατροπή της εθνολογικής σύνθεσης της χώρας, με προοπτική την πλήρη εξαφάνιση του ελληνισμού στα επόμενα πενήντα χρόνια. Μια τέτοια ορατή προοπτική, αποτελεί το μεγαλύτερο κίνδυνο για την πατρίδα μας. Για την ανατροπή του, εκτός των άλλων που αναλύονται πιο κάτω, αυτό συνεπάγεται την επιλεκτική υποδοχή μόνο αφομοιώσιμων μεταναστών, την άρνηση εισδοχής μουσουλμάνων και τη λήψη μέτρων για την αποτελεσματική ενίσχυση της γεννητικότητας της Ελληνίδας μητέρας, με πρώτο τη χορήγηση ιδιαίτερα γενναίου επιδόματος στο τρίτο παιδί σε ελληνογενείς οικογένειες μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος.
Παράνομοι μετανάστες, πρόσφυγες και ρατσισμός
Θα ήταν τουλάχιστον απλοϊκό να θεωρηθεί ότι η παράθεση των παραπάνω θέσεων και στοιχείων συνδέεται με ρατσιστικού τύπου αντιλήψεις. Αντίθετα, η αγνόησή τους, εμπεριέχει υπόνοιες αφέλειας, αδιαφορίας, φόβου, ή συνειδητής υπονόμευσης της μελλοντικής συνοχής και υπόστασης της χώρας. Την οποία ορισμένοι συνειδητά ή ασυνείδητα, θέλουν να τη μετατρέψουν από χώρα σε χώρο. Το επιχείρημα ότι οι λαθρομετανάστες, ή «αντικανονικοί» μετανάστες, όπως τους αποκαλούν ορισμένοι αυτοαποκαλούμενοι αριστεροί, είναι πολιτικοί πρόσφυγες που οφείλει η χώρα μας να περιθάλψει είναι τουλάχιστον φαιδρό. Η Ελλάδα σε αναλογία με το μέγεθος του πληθυσμού της οφείλει να ενεργήσει προς αυτή την κατεύθυνση, με την προϋπόθεση ότι θα προσφέρει καταφύγιο σε πραγματικούς και όχι σε δήθεν πολιτικούς πρόσφυγες. Φυσικά, μια χώρα 11 εκ. κατοίκων, δεν μπορεί να περιθάλψει το 1 δις των πολιτών διεθνλώς που σύμφωνα με τον ΟΗΕ, ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας και αναζητούν μια θέση στη ζωή μέσα από τη μετανάστευση. Αν συνεχιστεί η ανεξέλεγκτη μαζική εισβολή στη μικρή μας χώρα, στο ορατό μέλλον οι λαθρομετανάστες θα έχουν ισοσκελίσει ή και υπερβεί αριθμητικά τον ελληνογενή πληθυσμό, ο οποίος παραμένει στάσιμος ή και συρρικνούμενος, λόγω της μεγάλης υπογενητικότητας της Ελληνίδας μητέρας. Χωρίς να αμφισβητείται η οικονομική συμβολή των μεταναστών, δεν μπορεί να εφησυχάζουμε μπροστά στη διαφαινόμενη αλλοίωση της εθνολογικής και κοινωνικής συνοχής της χώρας και των διαγραφόμενων φυλετικών συγκρούσεων, με δεδομένο τον τεράστιο αριθμό και την αδυναμία κοινωνικής ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών. Εκτός και αν δεχτούμε τη μετατροπή μιας ομοιογενούς εθνολογικά κοινωνίας σε πολυπολιτισμικό μόρφωμα, με ισχυρές αιματηρές συγκρούσεις, που αποτελούν συχνό φαινόμενο σε παρόμοιες καταστάσεις διεθνώς.
Η παγκόσμια φτώχεια δε αντιμετωπίζεται με την ιδιωτική φιλανθρωπία
Μπροστά στη χιονοστιβάδα του προβλήματος, στη χώρα μας, τα τελευταία χρόνια επικρατούσε μια γενικότερη απραξία, αμηχανία, φοβία ή και απλοϊκή μονοδιάστατη προσέγγιση. Αν και το κλίμα έχει αντιστραφεί αρκετά τελευταία, όσοι συνήθιζαν να προβληματίζονται με επιχειρήματα όπως αυτά που παρατίθενται εδώ, χαρακτηρίζονται συχνά ως ρατσιστές από μια μερίδα απληροφόρητων ή ψευτοπροοδευτικών που συνηθίζει να βάζει ταμπέλες σε φορείς απόψεων και όχι στις απόψεις αυτές καθ’ αυτές. Αβαθείς ή και δημοσιογράφοι, αναλίσκονταν σε παιδικού τύπου αναλύσεις για τους «καημένους τους μετανάστες που το καλοκαίρι στο κέντρο υποδοχής στη Σάμο, κόπηκε το ηλεκτρικό ρεύμα και χωρίς το air condition, η ζέστη ήταν αφόρητη !». Όταν συμβεί κάποιο ατύχημα σε λαθρομετανάστη, φταίνε οι «κακοί» αστυνομικοί, κλπ. Και την ίδια ώρα οι αστυνομικοί καταγγέλλονται ότι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά της. ( Ο γράφων έχει υποστηρίξει παρόμοιες απόψεις με το δικαίωμα ενός ανθρώπου που στα νιάτα του έχει βασανιστεί βαρύτατα από χουντικούς αστυνομικούς). Μια μερίδα ακτιβιστών από το χώρο της πολυπολυτισμικής ή εθνομηδενιστικής αριστεράς, προσεγγίζει το πρόβλημα μονόπλευρα. Ενδιαφέρεται περισσότερο για τους παράνομους μετανάστες παρά για τους γηγενείς. Ορισμένοι μπουρδουκλωμένοι αριστεροί, φτάνουν στο αφελές συμπέρασμα ότι για όλα φταίει ο ιμπεριαλισμός ! Παραβλέπουν ότι, το μεγαλύτερο θύμα του ιμπεριαλισμού στην προκειμένη περίπτωση, σκόπιμα ή μη, είναι η χώρα μας. Προφανώς λησμονούν ότι δε συνιστά Μαρξιστική, αριστερή ή προοδευτική αντίληψη η άποψη ότι, το πρόβλημα της φτώχειας μπορεί να λυθεί μεμονωμένα με φιλανθρωπικού τύπου ενέργειες και μάλιστα από μια κουκίδα στον παγκόσμιο χάρτη όπως η Ελλάδα. Η οποία μάλιστα έχει πληγεί βαρύτατατα από την οικονομική κρίση και αδυνατεί να θρέψει τα δικά της παιδιά.
Η πολυνομία και η χαλαρότητα της ελληνικής νομοθεσίας και η πραγματικότητα
Μέχρι πρόσφατα στη χώρα μας, ίσχυαν αυστηρότατοι νόμοι για τη μετανάστευση που δεν ετηρούντο. Ενώ τώρα, υπάρχουν πιο ελαστικοί αλλά πολυπλοκότατοι νόμοι που επίσης δεν τηρούνται. Σε ορισμένα σημεία της, η νομοθεσία και η δικαστική πρακτική είναι τόσο ελαστικές που μοιάζουν να υποβοηθούν τη διακίνηση του «εμπορεύματος». Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον, το αδίκημα της παράνομης διακίνησης λαθρομεταναστών τιμωρείται ως πλημμέλημα! Ιδιοκτήτες πολυκατοικιών νοίκιαζαν ή νοικιάζουν σε δήθεν συλλόγους μεταναστών ολόκληρα κτίρια για τη λειτουργία δήθεν εντευκτηρίων, όπου στεγάζονται-στοιβάζονται εκατοντάδες λαθρομετανάστες, με στοιχειώδεις ή ανύπαρκτες υποδομές ασφάλειας και υγιεινής. Μέσα στους χώρους αυτούς, λειτουργούν παράνομα εστιατόρια όπου οι στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής αποτελούν αστειότητα. Οι φωταγωγοί, οι ταράτσες, οι βοηθητικοί και οι περιβάλλοντες χώροι έχουν μεταβληθεί σε σκουπιδότοπους και τα μπαλκόνια σε πλυντήρια και στεγνωτήρια ρούχων και εσώρουχων, καθώς και σε κοινά αφοδευτήρια. Επιθεωρητές υγιεινής της Νομαρχίας Αθηνών που παλαιότερα έκαναν ελέγχους, βρέθηκαν μπροστά σε απερίγραπτες καταστάσεις και ορισμένοι απ’ αυτούς μολύνθηκαν και κατέληξαν για νοσηλεία στο νοσοκομείο Ανδρέας Συγγρός. Οι λαθρομετανάστες δεν κινδυνεύουν από παρόμοια προβλήματα, αφού οι οργανισμοί τους έχουν αναπτύξει αντισώματα σε παρόμοιες συνθήκες υγιεινής και διαβίωσης, σε αντίθεση με τη δική μας ιδιοσυστασία.
Οι δουλέμποροι και το μαύρο χρήμα για τους λαθρομετανάστες
Από την όλη τραγική αυτή εικόνα, εκείνοι που επωφελούνται κυρίως, είναι οι δουλέμποροι -διακινητές των λαθρομεταναστών, οι έμποροι ναρκωτικών και πορνείας και οι διάφοροι συνεργάτες τους. Όπως και πολλοί ασυνείδητοι ιδιοκτήτες των πολυκατοικιών-γκέτο οι οποίοι χρεώνουν 5-7 Ευρώ την ημέρα ανά άτομο και στοιβάζοντας 200-300 λαθρομετανάστες εισπράττουν 30.000-50.000 Ευρώ το μήνα, χωρίς φυσικά να τα δηλώνουν στην Εφορία. Λόγω της ελαστικής νομοθεσίας, οι δουλέμποροι συλλαμβάνονται επανειλημμένα και αφήνονται ελεύθεροι για να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο τους. Στο κόλπο έχουν εισβάλλει και πολλές «θεάρεστες» Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, δικηγόροι, δικηγορίσκοι και δικολάβοι, που με το πρόσχημα της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, θησαυρίζουν εκπροσωπώντας και υποστηρίζοντας στα δικαστήρια τους δουλέμπορους και τους συνεργάτες τους. Κάποια στιγμή οργάνωσαν και επιτροπή δικηγόρων για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των μεταναστών ! Είναι πολλά τα λεφτά. Ο ετήσιος τσίρος των δουλεμπορικών κυκλωμάτων και της διακίνησης λαθρομεταναστών,υπολογίζεται σε πάνω από 2,5 δις ευρώ. Οι δουλέμποροι και οι επίορκοι συνεργάτες τους μέσα και έξω από το κράτος, αποτελούν το μείζονα ζήτημα, αφού δεν μπορεί να υπάρχουν λαθρομετανάστες χωρίς τους μεσάζοντες διακινητές τους. Όσο και αν έχουν πράγματι γίνει θετικά βήματα τελευταία στο θέμα της αστυνόμευσης του κέντρου της Αθήνας, τα κυκλώματα των δουλεμπόρων, που αποτελούν και το κλειδί του προβλήματος, δεν έχουν αντιμετωπιστεί ακόμη με τη δέουσα προσοχή και αποτελεσματικότητα.
Το γκέτο της Αθήνας και η βαριά εγκληματικότητα
Τα τελευταία χρόνια, η συντριπτική πλειοψηφία των λαθρομεταναστών κατευθύνονται και εγκαθίστανται συστηματικά στην Αθήνα και ειδικότερα στις κάτω από την Ομόνοια περιοχές., στον Άγιο Παντελεήμονα και στην Κυψέλη. Στις περιοχές αυτές, το 60-70% των κατοίκων είναι αλλοδαποί και κυρίως λαθρομετανάστες. Στο σύνολο του Δήμου Αθηναίων, υπολογίζεται ότι ποσοστό της τάξης του 30% είναι μετανάστες και λαθρομετανάστες, οι οποίοι αυξάνονται συνεχώς. Με την εξέλιξη αυτή, σε λίγα χρόνια οι ελληνογενείς της Αθήνας θα είναι μειοψηφία στην πόλη τους. Το κέντρο και η «βιτρίνα» της χώρας, έχει μεταβληθεί σε τριτοκοσμικού τύπου γκέτο αθλιότητας, διακίνησης ναρκωτικών, πορνείας, εγκληματικότητας, παραβατικής συμπεριφοράς μολυσματικών ασθενειών, κατατρομοκράτησης των «ιθαγενών» κατοίκων και επαγγελματιών της περιοχής οι οποίοι βρίσκονται σε απόγνωση και μετακομίζουν μαζικά σε άλλες περιοχές. Μεγάλα και μεσαία ξενοδοχεία και εστιατόρια του κέντρου έχουν κλείσει. Η βαριά εγκληματικότητα που έχει αυξηθεί κατακόρυφα, οφείλεται κατά κύριο λόγο σε παράνομους μετανάστες, οι οποίοι αντιμετωπίζονται ιδιαίτερα χαλαρά από την ελληνική νομοθεσία, με συνέπεια να αποστέλλονται μηνύματα εισροής του παγκόσμιου εγκλήματος στην αφύλακτη χώρα, όπου τα «ανθρώπινα δικαιώματα» των θυτών είναι ίσα ή ισχυρότερα από των θυμάτων. Γιατί όταν το θύμα εξομοιώνεται με το θύτη, τότε ο δεύτερος βγαίνει κερδισμένος.
Η ανεξέλεγκτη εισροή χιλιάδων λαθρομεταναστών στη χώρα μας δεν μπορεί να συνεχιστεί. Δεν είναι ανεκτό να μεταβάλλονται τα νησιά μας, η Αθήνα και ιδιαίτερα το ιστορικό της κέντρο σε τριτοκοσμικό γκέτο, με τη συνακόλουθη ανάπτυξη της εμπορίας ναρκωτικών, της πορνείας, του εγκλήματος, της υγειονομικής και πολεοδομικής απαξίας και νοσηρότητας. Κανένας δεν μπορεί να μένει αδιάφορος από το δράμα των μεταναστών, αλλά η λύση του προβλήματος δε βρίσκεται στη συσσώρευση τους σε άθλιες πολυκατοικίες στο κέντρο της χώρας, όπου μεταβάλλονται σε υποχείρια των κυκλωμάτων της ανομίας και του εγκλήματος και οδηγούνται σε μοιραία σύγκρουση με τους κατοίκους και επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι βρίσκονται στα πρόθυρα της εξέγερσης. Είναι υποχρέωσή της Πολιτείας και απαίτηση των κατοίκων του Λεκανοπεδίου και της χώρας, να βρεθεί άμεση λύση στο τεράστιο αυτό πολιτικό πρόβλημα με ανθρωπιά αλλά και ρεαλισμό.
Προτάσεις
Το πρόβλημα των λαθρομεταναστών, των οικονομικών μεταναστών και των πολιτικών προσφύγων, πρέπει να αποτελέσει πρώτιστο μέλημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην πράξη και όχι μόνο στις διακηρύξεις. Η Ε.Ε. οφείλει να καταστήσει σαφές στην Τουρκία ότι δεν μπορεί να είναι υποψήφια για ένταξη, όταν με την ανοχή ή και τη συμμετοχή του επίσημου κράτους, διοχετεύονται συστηματικά κατά χιλιάδες οι λαθρομετανάστες στη χώρα μας, όπου βρίσκονται και τα ανατολικά σύνορά της Ευρώπης. Η Τουρκία θα πρέπει να υποχρεωθεί να τιμήσει τις συμφωνίες που έχει υπογράψει για το ίδιο θέμα και να δεχτεί την επανεισδοχή και επαναπροώθηση, με την οικονομική αρωγή και της Ε.Ε., στις χώρες καταγωγής τους, τους λαθρομετανάστες που διακινούνται μέσα από το έδαφός της. Σε αντίθετη περίπτωση, θα απειληθεί με πάγωμα των διαδικασιών ένταξης, μαζί με συνακόλουθες άλλες κυρώσεις.
Η απαράδεκτη συνθήκη Δουβλίνο ΙΙ πρέπει να ανασυνταχθεί και οι χώρες της ΕΕ να αναλάβουν τον επιμερισμό των πολιτικών προσφύγων ανάλογα με τον πληθυσμό τους. Η Ελλάδα πρέπει να διεκδικήσει και να λάβει σημαντικά κονδύλια για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης.
Οι χώρες προέλευσης των λαθρομεταναστών στην Αφρική και στην Ασία, οφείλουν να υποχρεωθούν να δεχτούν πίσω τους ομοεθνείς τους, υπό την απειλή σοβαρών κυρώσεων, αλλά και μέριμνας για συναρτώμενη οικονομική βοήθεια από διεθνείς φορείς. Το όλο ζήτημα, αναγκαίο είναι να τεθεί σε επίπεδο αρχηγών κρατών, καθώς και σε όλα τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Ευρωκοινοβούλιο, κλπ.
Σκόπιμη είναι η δημιουργία ειδικού αστυνομικού σώματος δίωξης της παράνομης μετανάστευσης, το οποίο σε συνεργασία με την Interpol και τη Frontex -που ελέγχεται για κακοδιαχείριση στο παρελθόν- μπορούν να εντοπίσουν αποτελεσματικά και να εξοντώσουν το όλο κύκλωμα διακίνησης των λαθρομεταναστών. Για το σκοπό αυτό, απαιτείται κατάλληλη πολιτική βούληση σε υψηλό κυβερνητικό επίπεδο, καθώς και αντίστοιχα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Ε.Ε. οφείλει να διαθέσει σημαντικά κονδύλια για την αποτελεσματική φύλαξη των συνόρων και την αλλαγή φιλοσοφίας της ομάδας Frontex, η οποία στην ουσία, τουλάχιστον στο παρελθόν, απλώς υποδεχόταν και κατέγραφε τους λαθρομετανάστες. Οι ισχυρές δυνάμεις της Frontex που είναι σήμερα εγκατεστημένες και ενεργοποιούνται στο Ιόνιο απωθώντας τους λαθρομετανάστες που επιχειρούν να αποβιβαστούν στην Ιταλία, θα πρέπει να μεταφερθούν στο ανατολικό Αιγαίο, όπου βρίσκονται και τα σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και η έδρα της Fontex, θα πρέπει να μεταφερθεί από την Πολωνία στην ελλάδα η οποία δέχεται το 90% της εισβολής
Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα πολιτικής για τους μετανάστες, προτείνεται η θέσπιση επιλεκτικής υποδοχής αφομοιώσιμων στην εδώ κοινωνία οικονομικών μεταναστών και ευνοϊκότερη μεταχείριση ειδικότερα για πρόσφυγες από την Ουκρανία, τη Ρωσία, την Πολωνία, τη Γεωργία, την Αλβανία, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, τη Ρουμανία, τη Μολδαβία, την Αιθιοπία, την Αίγυπτο κλπ. οι οποίοι λόγω πολιτισμικών και θρησκευτικών παραδόσεων ή ανεξιθρησκίας, είναι ευκολότερα αφομοιώσιμοι στη χώρα μας, η οποία έχει ανάγκη πληθυσμιακής ανάταξης.
Προτεραιότητα για δικαίωμα παραμονής πρέπει να παρέχεται σε άτομα που κατέχουν χρήσιμες επαγγελματικές ειδικότητες, ή μέλη οικογενειών νόμιμων μεταναστών που διαβιούν ήδη στις χώρες υποδοχής, όπως ορίζει και το πρόσφατο σύμφωνο για τη μετανάστευση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι πραγματικοί πολιτικοί πρόσφυγες και όχι όσοι επικαλούνται πολιτικές διώξεις ενώ συχνά πρόκειται για κοινούς εγκληματίες, θα πρέπει να τύχουν ειδικής προστασίας και του δικαιώματος να μπορούν να προωθούνται και να ενσωματώνονται στην Ελλάδα και σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες, αναλογικά με το μέγεθος του πληθυσμού τους.
Ειδική πολιτική για την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας θα πρέπει να καταρτιστεί στα πλαίσια των αντίστοιχων διεθνών δεδομένων για νόμιμους μετανάστες που έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 10 χρόνια διαβίωσης και νόμιμης εργασίας στη χώρα μας, δεν έχουν καταδικαστική απόφαση σε βάρος τους,κατέχουν επαρκώς την ελληνική γλώσσα και είναι ενσωματώσιμοι στην ελληνική κοινωνία.
Οι αμέσως παραπάνω προτάσεις, συνεπάγονται την αναπροσαρμογής της πολιτικής μας με επίκεντρο την επιλεκτική υποδοχή μόνο αφομοιώσιμων μεταναστών, την άρνηση εισδοχής μουσουλμάνων και τη λήψη μέτρων για την αποτελεσματική ενίσχυση της γεννητικότητας της Ελληνίδας μητέρας, με πρώτο, τη χορήγηση ιδιαίτερα γενναίου επιδόματος στο τρίτο παιδί σε ελληνογενείς οικογένειες μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος.
Πρωταρχικής σημασίας είναι η ισχυρή αυστηροποίηση της νομοθεσίας και της δικαστικής πρακτικής για τους δουλέμπορους, τους διακινητές λαθρομεταναστών και των συνεργατών τους. Αυτό αποτελεί και το κύριο μέσο αντιμετώπισης του προβλήματος, αφού δεν μπορεί να υπάρξει λαθρομετανάστευση χωρίς τους διακινητές της.
Προτείνεται επίσης η επέκταση των κέντρων αξιοπρεπούς προσωρινής εγκατάστασης των λαθρομεταναστών σε χώρους μακριά από το κέντρο της Αθήνας και άλλων πόλεων, όπου αφού διαχωριστούν οι ελάχιστες περιπτώσεις πραγματικών πολιτικών προσφύγων, οι υπόλοιποι θα επαναπροωθηθούνται υποχρεωτικά στις χώρες προέλευσής τους. Η επαναπροώθηση μπορεί να γίνει με ειδικά ναυλωμένα αεροπλάνα, αφού υπάρξει σχετική συνεννόηση με τις συγκεκριμένες χώρες, οι οποίες κατά κανόνα έχουν υπογράψει διεθνείς συμβάσεις για το σκοπό αυτό.
Η ενοικίαση πολυκατοικιών για τη μαζική εγκατάσταση μεταναστών ειδικότερα στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας επιβάλλεται να απαγορευτεί άμεσα με νομοθετική ρύθμιση. Οι πολυκατοικίες-γκέτο που όπως έχει αποδειχθεί δεν πληρούν στοιχειώδεις κανόνες νομιμότητας, υγιεινής και ασφάλειας, θα πρέπει σφραγιστούν άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες και οι ιδιοκτήτες τους να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες του νόμου.
Παράλληλα με τα ως άνω μέτρα, αναγκαία είναι η άμεση απομάκρυνση του ΟΚΑΝΑ και η εγκατάστασή του σε νοσοκομείο, η καλύτερη αστυνόμευση της περιοχής και ειδικότερα η αποτελεσματική αντιμετώπιση της διακίνησης των ναρκωτικών και της πορνείας, η βελτίωση της καθαρότητας των δρόμων και των πλατιών και ιδιαίτερα ο έντονος φωτισμός της πλατείας Ομονοίας και όλων των παρακείμενων δρόμων, η επαναλειτουργία του προγράμματος σοβαρής οικονομικής ενίσχυσης για την αισθητική βελτίωση της πρόσοψης των κτισμάτων και η επέκταση του ιστορικού κέντρου στις περιοχές γύρω από την ιστορική πλατεία του κέντρου της χώρας.
Του Θ. Κατσανέβα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου