Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

ΕΛΛΑΔΑ = Η χώρα στην οποία ο πατριωτισμός "βαφτίστηκε" σε ρατσισμό και ακροδεξιά τοποθέτηση

Aγαπητοί Συνέλληνες , αυτό το άρθρο μου είναι μια αναφορά σε ένα προσωπικό γεγονός το οποίο έλαβε χώρα μέσα σε ένα δημόσιο εκπαιδευτικό ίδρυμα .
Πριν Λίγες μέρες ο Γιος μου πήρε μέρος σε μία ημερήσια σχολική εκδρομή θέλησε να αγοράσει ένα ενθύμιο όπως και έκανε αγόρασε λοιπόν ένα βραχιόλι από τουριστικό κατάστημα το οποίο έχει την Ελληνική σημαία . Είναι ιδιαίτερα θεωρώ τιμητικό για έναν έφηβο να ......
επιλέγει να αποκτήσει ως ενθύμιο ένα αντικείμενο στο οποίο αποτυπώνεται η Λέξη «Ελλάδα» και η Ελληνική σημαία και σε κάθε περίπτωση αυτό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ώς Προκλητική συμπεριφορά όσο και έαν κάποιοι έτσυ θέλουν να το χαρακτηρίζουν .......Το παιδί φόρεσε το εν λόγο βραχιόλι και την επόμενη μέρα πήγε στο σχολείο του .
Στον Δημόσιο λοιπόν αυτό ΕΛΛΗΝΙΚΟ εκπαιδευτικό ίδρυμα ένας Αλλοδαπός συμμαθητής του φέρεται να του είπε «Αυτό το βραχιόλι κατασκευάζεται στην χώρα μου και είναι ντροπή να έχει επάνω την σημαία σου» και έν συνεχείας «Γ@μω την Ελλάδα σου» .
Δημιουργήθηκε ένταση και διαπληκτισμός ανάμεσα στα παιδιά ,και αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Αλλοδαπός μαθητής να επιτεθεί στον Γιό μου πιάνοντας τον από το λαιμό δημιουργώντας του Κοκκινίλες , Αμυχές και δυσκολία στην Κατάποση .
Κανείς από τους καθηγητές του σχολείου ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ μου
το ίδιο το παιδί με κάλεσε τηλεφωνικά και πανικόβλητος μου είπε τι έγινε ,με την σειρά μου έσπευσα στον σχολικό χώρο όπου και ζήτησα να μάθω τι ακριβώς είχε συμβεί . Με οδήγησαν στην τάξη του Αλλοδαπού μαθητή όπου παρουσία μου ο εν λόγο μαθητής παραδέχθηκε ότι διαπληκτίστηκαν και εν συνεχείας βιαιοπράγησε στον γίο μου .Οι Καθηγητές εκείνη την ημέρα επικαλέστηκαν ότι ο Διευθυντής απουσίαζε και δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα κατέφυγα μαζί με το παιδί στο Τμήμα Ανηλίκων ,εκεί τους εξιστόρησα τι ακριβώς είχε συμβεί και τους εξέφρασα την επιθυμία μου να μην καταθέσω μήνυση στον Ανήλικο Αλλοδαπό μαθητή ,τους ζήτησα να επικοινωνήσουν με το σχολείο προκειμένου να διερευνηθεί το περιστατικό και να τιμωρηθεί ο παραπάνω μαθητής . Ο δικηγόρος μου μου πρότεινε να ζητήσω να εξεταστεί το παιδί από Ιατροδικαστή ,Δεν! Το έκανα διότι με αυτόν τον τρόπο θα ταλαιπωρούσα περισσότερο το είδη πανικόβλητο παιδί μου ,περιορίστηκα στο να τραβήξω φωτογραφίες .Την επόμενη μέρα κατέθεσα στο σχολείο την υπ αριθμον 565/10-05-11 καταγγελία στον σύλλογο καθηγητών . Μέχρι και σήμερα 14-05-2011 καμία απολύτως ενημέρωση δεν έχω ,δεν σας κρύβω ότι τρομοκρατούμε και μόνο στην ιδέα του τι άλλο μπορεί να είχε συμβεί κατά την διάρκεια του περιστατικού ,
Δεν θεωρώ πλέον ασφαλές το σχολικό περιβάλλον ,ένα σχολικό περιβάλλον το οποίο έχει δημιουργηθεί και συντηρείται από τα χρήματα όλων εμάς ,από το υστέρημα των Ελλήνων. Η Συμπεριφορά των καθηγητών κατά την άποψη μου ήταν απαξιωτική έως και αδιάφορη απέναντι μου. Το σχολικό περιβάλλον είναι ο προθάλαμος της Κοινωνίας ,αυτής της κοινωνίας που οι σημερινοί μαθητές θα ενσωματωθούν λίγα χρόνια μετά , όταν λοιπόν μικροί Αλλοδαποί μαθητές λαμβάνουν μηνύματα ατιμωρησίας σε συνδυασμό με το ότι δεν τους καλλιεργείται έμμεσα αλλά και άμεσα ο σεβασμός απέναντι στην χώρα που τους φιλοξενεί ,Αύριο που θα βγουν έξω στην Πραγματικότητα πια συμπεριφορά θα έχουν ? Διερωτώμαι. Ο Νεαρός Αλλοδαπός κατά την άποψη μου δεν φταίει σε κάτι ,ήρθε στην Ελλάδα επειδή έτσι επέλεξαν οι γονείς του ,γιατί και σε εκείνους παρουσίασαν την Ελλάδα ως την χώρα Επαγγελίας ,αντίς λοιπόν να «πλάσουμε» αυτό το παιδί με τρόπο τέτοιο που όταν ως ενήλικας πλέον θα κληθεί να ενσωματωθεί στην Ελληνική κοινωνία και να γίνει αποδεκτός και χρήσιμος άνθρωπος αυτό που γίνεται αυτήν την στιγμή στην Ελληνική Παιδεία είναι Ακριβώς το αντίθετο.
Πιέζουν και χειραγωγούν τα Ελληνόπουλα να αποδεχτούν Ξενόφερτες κουλτούρες και συμπεριφορές. Ονομάζουν έμμεσα την Αγάπη για την Πατρίδα μας Ρατσισμό .Θέλω λοιπόν να πώ σε Ελληνες και σε Αλλοδαπόυς ότι ... ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ,Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΛΟ όποιοι έχουν αντίθετες απόψεις μπορούν με ευκολία να αποχωρήσουν από τον Ελλαδικό χώρο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου