Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Όταν το μέγεθος μετράει...






Στα 22 της χρόνια άλλαξαν τα πάντα στην επαγγελματική της καριέρα, αφού απαλλάχθηκε μια και καλή από το μεγάλο στήθος, το οποίο την εμπόδιζε να είναι ευέλικτη στους αγώνες της.
Αποφάσισε να προχωρήσει σε δραστικές αλλάγες και δικαιώθηκε αρχικά με την πρόκρισή της στους "16" του US Open το 2013, εν συνεχεία με τη συμμετοχή της στα ημιτελικά του αυστραλιανού Οpen και φέτος στο Roland Garros.
Το 34DD έγινε 34C και αποδείχθηκε ότι το μέγεθος τελικά μετράει. "Για εμένα δεν είναι έκπληξη ότι έφτασα στον 4ο γύρο, καθώς πλέον νοιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση", είπε στο γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων και συνέχισε: "Προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να παλεύω κάθε μέρα".
Η αφαίρεση σχεδόν του μισού της στήθους, της χάρισε καλύτερη ψυχολογία και της έδωσε το έναυσμα για νέα ενδιαφέροντα. "Τώρα μαθαίνω αγγλικά και μου αρέσει. Με τον προπονητή μου μιλάω στα αγγλικά, ενώ έχω ξεκινήσει να διαβάζω και το βιβλίο του Χάρι Πότερ".
Ακολουθούν φωτογραφίες από το πρόσφατο "βαρύ" παρελθόν της Ρουμάνας...


Η Simona Halep σήμερα από το Νο4 της παγκόσμιας κατάταξης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου