
νόμου μετατίθεται κατα ένα έτος, την 1η Ιανουαρίου 2014. Ετσι τα κανάλια θα γλιτώσουν φέτος περί τα 80 εκ. ευρώ.
Ο φόρος (20% επί του τιμολογίου τηελεοπτικής διαφήμισης) επιβαρύνει τυπικά τους διαφημιζόμενους. Θα κατέληγε όμως σε σημαντική απώλεια εσόδων για τα κανάλια, τα οποία θα υποχρεώνονταν να μειώσουν τα τιμολόγια τους, προκειμένου να κρατήσουν σε αναταγωνιστικά επίπεδα το τελικό κόστος για τη διαφημιζόμενη επιχείρηση.
Οπως προβλέπεται στις διατάξεις των οποίων ανεστάλη για ένα χρόνο η εφαρμογή, ο φόρος έπρεπε να καταβάλλεται τον επόμενο μήνα μετά την έκδοση του τιμολογίου, με τη διαδικασία του ΦΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου